تجارت بهترین دانه روغنی کنجد دنیا

داد و ستد های دانه های روغنی در دنیا، تجارت پر سودی شده اند. بهترین دانه روغنی کنجد چه ویژگی دارد و محل تولید و عرضه آن کجا می باشد؟
دانه های روغنی بخشی از مهمترین مواد غذایی انسان ها را تشکیل می دهند، هر نوعی از دانه روغنی به نوعی در برنامه های غذایی انسان ها نقش خواهند داشت، برخی از آن ها مانند کنجد و مغز تخمه آفتابگردان به طور مستقیم و برخی دیگر به شکلی غیر مستقیم و به صورت فراورده ای همچون کنجاله دانه های روغنی سویا مصرف آشکاری دارند، در حالی که سایر دانه های روغنی به منظور روغن گیری در صنعت، استفاده می شوند، علاوه بر این کاربرد هایی مختلف نیز دارند.

دانه روغنی کنجد

بهترین دانه روغنی کنجد

دانه روغنی کنجد تولید شده در افغانستان، بهترین دانه روغنی کنجد دنیا ست. بیشتر نیمی از ترکیبات این دانه روغنی را را روغن غیر اشباع تشکیل می دهد که این مقدار، بالاترین درصد روغن برای انواع کنجد شناخته شده است.
دانه های روغنی کنجد افغانستان خلوص بسیار بالایی دارند. علاوه بر این که بوی خاک نمی دهد، بویی مطبوع دارد. رطوبت آن بسیار پایین است و حتی بو داده این دانه روغنی را می توان به راحتی مصرف کرد.

بهترین دانه روغنی کنجد

کاربرد های دانه روغنی کنجد

دانه روغنی کنجد برای تولید انواع حلوا، کلوچه و شیرینی مصرف می شوند و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش گرانترین دانه روغنی کنجد در دنیا محسوب می شود. در برخی از کاربرد های این دانه روغنی، کیفیت که بیشتر به میزان روغن موجود در آن بستگی دارد، تعیین کننده خواهد بود، به همین دلیل خرید های عمده دانه روغنی کنجد، با در نظر گرفتن سطح کیفی و کاربرد مورد نظر خریدار، صورت می گیرد.