شرکت انواع دانه روغنی سویا فرآوری شده

شرکت دانه روغنی سویا عرضه کننده انواع مختلف سویا و همچنین به صورت فرآوری شده آن می باشد. سویا فراوری شده چیست و چه کاربردی دارد؟
سویا یکی از دانه روغنی به شمار می رود که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، سویا دارای روغن و بخش عظیمی از ترکیبات آن که باعث تمایز آن در بین دیگر دانه های روغنی می شود، پروتئین موجود در آن می باشد. پروتئین دانه روغنی سویا ویژگی و خاصیتی است که به صورت بولد و پر رنگ می باشد و تقریبا هر کسی که با این دانه روغنی به نوعی سرکار داشته باشد، از آن مطلع می باشد.
پروتئین موجود در سویا باعث شده است فرآوری های مختلف و متنوعی از آن تولید گردد، شرکت های عرضه کننده دانه روغنی، انواع مختلف فراورده های آن ها را نیز عرضه می کنند. فرآوری های سویا عموما به علت پروتئین موجود در آن مورد توجه قرار می گیرند.
لازم به ذکر است که سویا فراوری های مختلفی دارد که برخی از آن ها مجاز و برخی غیر مجاز می باشند در این مطلب منظور از فراوری دانه روغنی سویا، باقی مانده این دانه روغنی است که بعد از روغن گیری حاصل می کردد. این محصول که کنجاله دانه روغنی سویا نامیده می شود به عنوان خوراک انسانی قابل استفاده می باشد.

دانه روغنی سویا

دانه روغنی سویا و کنجاله آن

از آنجایی که دانه روغنی سویا منبعی از پروتئین گیاهی است و پروتئین یکی از مهمترین مواد و ضروری ترین ها به شمار می رود، بنابراین تامین آن در بدن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. همان طور که می دانید نوعی از پروتئین دیگر وجود دارد که حیوانی نامیده می شود و در گوشت و فراورده های لبنی وجود دارد، از آنجایی که پروتئین حیوانی احتمال آسیب به سیستم قلب و عروق را افزایش می دهد، پروتئین گیاهی جایگاه بهتری در بین سلامت دوستان دارد.