فروش انواع دانه روغنی تازه صادراتی

فروش انواع دانه روغنی با کیفیت درجه یک و تازه، جهت مصارف مختلف آن انجام می شود. کدام یک از دانه های روغنی تولید شده در ایران جز کالا های صادراتی به شمار می روند؟
بدون شک تولید دانه روغنی در کشور را می توان یکی از مهمترین سرمایه ها دانست، زیرا دانه های روغنی جزئی جدا نشدنی از محصولات غذایی انسان ها می باشند که گونه های مختلفی دارند، این دسته از گیاهان و دانه ها در بخش های متفاوت و متنوعی به کار برده می شوند. تنوع در دانه های روغنی نیز لازم و ضروری است زیرا هر کدام از آن ها ویژگی ها و خواصی منحصر به فرد دارند که برای کاربردی خاص، قابل استفاده هستند.

دانه روغنی تازه

دانه های روغنی تازه در بازار

یکی از مهمترین خصوصیات و ویژگی های مشترک در همه دانه های روغنی که در کیفیت آن نیز نقش موثری خواهد داشت، تازه بودن دانه روغنی می باشد. پر واضح است که هر چه دانه روغنی تازه تر باشد، خواص ارزشمند تری خواهد داشت. به همین دلیل مرکز فروش انواع دانه های روغنی، بستری را فرآهم نموده است که تولید کنندگان بتوانند دانه های روغنی را که به عنوان محصول زراعی خود می باشد، بعد از برداشت، در معرض فروش قرار دهند تا امکان دسترسی به آن ها، برای خریداران دور و نزدیک بوجود آید.

دانه روغنی تازه

انواع دانه های روغنی صادراتی

ایران به عنوان کشوری که دارای آب و هوای مساعدی جهت کشت و پرورش انواع مختلف دانه های روغنی می باشد، ضمن تامین بازار داخلی، صادر کننده آن ها به کشور های مختلف می باشد. دانه های روغنی کنجد، انواع بادام تلخ و شیرین، گردو، زیتون، گلرنگ از جمله نمونه دانه های روغنی صادراتی به شمار می روند.