فروش عمده دانه روغنی غیر خوراکی

دانه های روغنی به دو دسته خوراکی و غیر خوراکی تبدیل می شوند، خرید و فروش عمده انواع گوناگون دانه های روغنی به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد. دانه روغنی غیر خوراکی چه کاربرد دارد؟
محصولات گیاهی انواع و اقسام مختلفی دارند، گاهی اوقات بعید به نظر می رسد که برخی از موادی که در اطراف خود می بینیم از گیاهان تهیه شده باشد، گیاهان علاوه بر این که انواع مختلفی دارند، فرآورده ها و کاربرد های متنوعی نیز دارا می باشند که برخی از آن ها از سال های گذشته تا به امروز تولید شده اند.

دانه روغنی غیر خوراکی

تولید دانه های روغنی در طبیعت

دانه های روغنی همان طور که اشاره کردیم انواع مختلفی دارند دسته بندی های متفاوتی برای این نوع گیاهان وجود دارد که تنها یکی از آن ها در این مطلب مورد توجه قرار می گیرد. دانه روغنی خوراکی و دانه های روغنی غیر خوراکی.
دانه های روغنی خوراکی دانه های هستند که به صورت خوراک انسانی مورد استفاده قرار می گیرند، مهمترین ویژگی آن ها این است که روغن موجود در آن ها برای مصارف خوراک انسانی قابل استفاده می باشد، این مقوله در دانه های روغنی تعیین کننده می باشد.
دانه های روغنی غیر خوراکی همان طور که از نامشان پیداست مصرف خوراکی نخواهند داشت، روغن استخراج شده از آن ها نیز به دلایلی مختلف، برای انسان ها استفاده نخواهد شد و در صورت خوردن و مصرف خوراکی مضر و آسیب رسان خواهد بود.
دانه های روغنی غیر خوراکی که از آن به منظور های مختلف استفاده می شود، حاوی روغنی می باشند که یا برای مصارف دارویی برای انسان ها همانند ضماد روی بدن استفاده می شود و یا این که روغن حاصل شده از آن ها در صنایع متفاوت کاربرد های مختلفی خواهد داشت.