قیمت انواع دانه روغنی بادام شیرین

دانه های روغنی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها دارای انواعی هستند، بادام های شیرین نیز گونه های متفاوتی دارند، قیمت این محصولات به صورت عمده اعلام می شود.
دانه روغنی همچون بادام انواع و اقسام مختلفی دارد به غیر از گونه های بادامی که در ایران پرورش داده می شود، گونه هایی دیگر در مناطقی خارج از ایران وجود دارد که ایران جهت تامین تنوع و نیاز بازار با هدف رضایت هر چه بیشتر مصرف کنندگان، آن ها را از کشور های تولید کننده تهیه می نماید.

انواع دانه روغنی

گونه های مختلف دانه روغنی بادام شیرین

دانه روغنی بادام همان طور که می دانید دارای پوستی شکننده می باشد، نمونه های مختلف این دانه روغنی را می توان با توجه به جنس پوست آن تشخیص داد، برخی از آن ها پوستی سفت دارند که به آن ها بادام سنگی گویند، این نوع بادام به صورت آجیلی نیز مصرف دارد، نوعی دیگر از این دانه روغنی را بادام های شیرین پوست کاغذی تشکیل می دهند، این محصول با توجه به اینکه پوستی نازک دارد، در مصارف آجیلی و تنقلاتی کاربرد بیشتری دارد.
دانه روغنی بادام علاوه بر نوع شیرین دارای نوعی بادام تلخ نیز می باشد که روغن آن جهت مصارفی مختلف به کار برده می شود، به طور کلی بادام ها خواص ارزنده ای دارند که از آن ها به صورت دارویی نیز استفاده می شود، این مقوله به صورت خوراکی و غیر خوراکی می باشد. قیمت دانه روغنی بادام با توجه به نوع آن ها تعیین می گردد.