بادام از بهترین دانه های روغنی است که از جایگاه ویژه ای در بین خشکبار ها برخوردار می باشد. آیا می دانید چطور می توان این دانه روغنی را با قیمت خرید ارزان تری تهیه نمود؟
بادام انواع مختلفی دارد، وجود درصد قابل توجهی روغن در آن باعث شده است در دسته دانه های روغنی قرار گیرد. دو نوع عمده بادام را نوع تلخ و شیرین آن تشکیل می دهند که هر دو آن ها جهت روغن گیری استفاده می شوند.

دانه روغنی بادام

استفاده از دانه روغنی بادام

بادام مغز بسیار خوشمزه ای دارد، از جمله ترکیبات آجیلی به شمار می آید که انواع مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که بادام دانه روغنی با پوست شکننده می باشد، جهت استفاده راحت تر وآسان تر، پوست آن را جدا کرده و به عبارتی مغز بادام را تولید می کنند. عرضه مغز بادام استفاده آن را برای مصرف کننده راحت تر کرده است. بادام آجیلی دارای بسته بندی های مختلف در طعم های متفاوتی می باشد.
به دلیل داشتن روغن، جهت استخراج روغن نیز مورد استفاده قرار می گیرد، روغن انواع بادام ها بسیار مفید و خوش طعم می باشد، از این رو باعث شده است در تهیه انواع کیک و شیرینی کاربرد فراوانی داشته باشد. ایران تولید کننده بهترین نوع انواع بادام می باشد که در بخش صادرات آن نیز به کشور های خارجی فعال بوده است، خرید دانه روغنی بادام از تولید کننده به صورت مستقیم و یا با کمترین واسطه کمک می کند، آن را با قیمت ارزان تری تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *