دانه های روغنی بادام شیرین به صورت عمده با شرایطی ویژه به فروش می رسند، قیمت خرید این محصولات بسته به نوع و کیفیت آن ها متغیر خواهد بود.
بادام یکی از دانه های روغنی است که در مورد خواص و فواید آن حتما مطالبی شنیده ایم، بادام دو نوع کلی و اصلی دارد، بادام های شیرین و بادام های تلخ که از هر کدام در موارد ویژه ای استفاده می کنند زیرا ترکیبات موجود در هر یک از آن ها باعث شده است، خواص و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند که آن ها را برای نوعی کاربرد مناسب می کند.

دانه روغنی بادام

انواع دانه های روغنی بادام

انواع دانه های روغنی بادام از جمله تلخ و شیرین را می توانید به صورت عمده در مقادیر متفاوتی تهیه نمایید، بادام در نوع خود انواع مختلفی دارد که هر کدام نیز خصوصیات ویژه ای دارند، بادام دارای روغن می باشد که میزان آن در برخی از انواع بادام بیشتر و در برخی کمتر می باشد. جهت روغن گیری بادام هایی گزینه مناسب تری هستند که درصد چربی بیشتری داشته باشند.
نوع مصرف بادام در تهیه و انتخاب نوع آن موثر می باشد، تعیین هدف استفاده از بادام و دادن این اطلاعات به فروشنده می تواند یکی از عواملی باشد تا بهترین نوع دانه روغنی بادام را تهیه نمایید. این دانه به صورت های مختلف همچون خام، بو داده، خلال شده، طعم دار و انواع مختلف فرآورده های آن استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *