دانه روغنی کنجد

دانه روغنی کنجد


عرضه کنجاله دانه روغنی کنجد به خریداران در نقاط مختلف امکان پذیر می باشد. این محصولات به صورت عمده خرید و فروش می شوند. کنجاله دانه روغنی کنجد چه کاربردی دارد؟ شرایط خرید این محصول چگونه است؟
یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربرد های دانه های روغنی استخراج و تهیه روغن از آن ها می باشد. این کاربرد در برخی از دانه های روغنی پر رنگ تر و در برخی دیگر کمتر دیده می شود.
کنجد یکی از دانه های روغنی است که روغن کشی از آن علاوه بر این که در کارخانه های مجهز و بزرگ به صورت صنعتی تولید و در بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می گردد، به صورت بومی نیز استخراج روغن از آن صورت می گیرد و در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود.

خرید دانه روغنی

کنجاله دانه روغنی کنجد چیست؟

با توجه به این که در سال های اخیر توجه به خواص و ترکیبات دانه روغنی کنجد و همچنین استفاده از روغن آن زیاد شده است، در این راستا کنجاله حاصل از روغن کشی از دانه روغنی کنجد نیز تولید روز افرونی دارد. از آنجایی که برای استخراج روغن از دانه روغنی کنجد از روش پرس سرد استفاده می شود، باقی مانده یا پسماند این فرآیند حاوی مقادیری روغن کنجد می باشد، به همین دلیل قابلیت استفاده و مصرف خواهد داشت.

دانه روغنی کنجد

کاربرد کنجاله دانه روغنی کنجد

وجود ترکیبات باقی مانده در کنجاله دانه روغنی کنجد آن را برای مصرف خوراک دام و طیور مناسب کرده است. کنجاله های دانه روغنی کنجد با شرایطی ویژه خرید و فروش می شوند. بسته بندی های ویژه ای برای کنجاله دانه روغنی کنجد وجود دارد، کنجاله های خشک و تازه، مرغوبیت بیشتری دارند که این عوامل در قیمت خرید و فروش تعیین کننده می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *