لرستان یکی از مناطق تولید کننده دانه های روغنی سویا می باشد که شرکت عرضه کننده، آن را به سراسر نقاط کشور پخش و توزیع می کند.
سویا نوعی لوبیا می باشد که خواص آن باعث شده است به شکل ها و روش های متفاوت و متنوعی استفاده گردد، دانه روغنی سویا را بعد از برداشت به فراورده های مختلفی تبدیل می کنند که این امر باعث شده است بهره مندی از این نوع حبوبات بیشتر گردد.

دانه روغنی سویا

دانه روغنی سویا و پخش آن

دانه روغنی سویا متشکل از روغن نباتی می باشد که حاوی آنتی اکسیدان های ضروری برای بدن است، یکی از بهترین نوع روغن های خوراکی از سویا حاصل می شود، درصد پروتئین این دانه روغنی قابل توجه می باشد، سویا بعد از روغن گیری در تهیه و طبخ غذا به کار برده می شود، کنجاله سویا نیز به صورت عمده خرید و فروش می شود.
پخش و توزیع دانه روغنی سویا با اهداف خاصی صورت می گیرد، بدین جهت که از آن استفاده های مختلفی به عمل می آید، شرکت دانه های روغنی بهترین نوع این محصول را متناسب با نوع مصرف آن عرضه می دارند، لرستان تنها یکی از مراکز تولید کننده دانه روغنی سویا می باشد.یکی از وظایف شرکت های دانه روغنی، مدیریت منظم پخش و توزیع انواع مختلف این محصولات به مناطق مختلف می باشد، طوری که بعد مکانی برای تولید کننده و مشتری، حذف گردد و دسترسی بالایی حاصل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *