شرکت بکردانه در سال جدید تلاش کرده است انواع دانه روغنی مثل کنجد، آفتابگردان و کنجد بدون پوست را که مصرف بالایی در روغن گیری و قنادی ها دارد باکیفیت بهتر و ارزانتر عرضه نماید.
کنجد از مهمترین اقلام تولید روغن در روغن کشی به روش پرس سرد است. در واقع می توان گفت در ایران عرضه روغن به روش مغازه های کوچک با روغن گیری انواع کنجد پا گرفت و روز به روز با افزایش روغن انواع دانه های قابل مصرف به صورت عمومی افزایش پیدا کرد.
اکنون شما در هر مغازه روغن گیری وارد می شوید با یک فضای شیک و چیدمان جالب از روغن هایی با رنگ های جذاب روبرو می شوید که شناسنامه تاثیرات آن در کنارش یا روی آن نصب شده است.
دانش عمومی نیز از چرایی و نحوه مصرف این دانه ها در حال افزایش می باشد که این خود موجب خرید بیشتر مردم از این مجموعه ها می گردد.
از این رو کنجد ایرانی، افغانی، هندی، پاکستانی به صورت بوجاری شده، شسته شده، بدون پوست فرآوری شده و در اختیار مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور قرار می گیرد. همکارانی که به تازه گی اقدام به فعالیت در این زمینه دارند می توانند سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *