دانه روغنی بادام

دانه روغنی بادام


صادرات انواع دانه های روغنی بادام با کیفیت مرغوب به کشور های مختلفی انجام می شود. چه عاملی باعث شده است، دانه های روغنی بادام به یک کالای صادراتی تبدیل شوند؟
بدون شک دانه های روغنی یکی از اساسی ترین نیاز های غذایی انسان ها به شمار می روند، مصرف دانه های روغنی در اشکال مختلف امکان پذیر می باشد، شاید در نگاه اول روغنی بودن این دانه های گیاهی را یک امتیار منفی تلقی نموده و تصور نماییم باید برای مصرف آن محدودیت های سختی در نظر بگیریم، اما باید بدانید مصرف دانه های روغنی به علت داشتن چربی های غیر اشباع که حاوی اسید های چرب امگا 3،امگا 6 و امگا 9 می باشند، نه تنها خوب بلکه ضروری می باشد.

انواع دانه روغنی

انواع دانه های روغنی بادام

بادام یکی از انواع دانه های روغنی می باشد که دارای گونه های مختلفی است. دانه روغنی بادام به دو دسته کلی و بزرگ تلخ و شیرین تقسیم می شود که دانه های روغنی موجود در هر یک از این دسته ها نیز انواع مختلفی دارند. کابرد های مختلف دانه روغنی بادام با هر یک از انواع آن بهتر و مقرون به صرفه تر می باشد، به همین دلیل گونه های مختلف دانه روغنی بادام عرضه می گردد.

دانه روغنی بادام

صادرات دانه روغنی بادام

ایران تولید کننده بهترین و مرغوب ترین نوع دانه های روغنی بادام در انواع گوناگون می باشد، میزان تولید و همچنین کیفیت بالای این محصولات باعث شده است به نوعی کالای صادراتی تبدیل شوند که متقاضیان قابل توجهی در خارج از مرز ها دارند، همه سال میزان زیادی از دانه های روغنی بادام تولید شده در کشور، به بازار های خارجی صادر می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *