دانه روغنی پالم

دانه روغنی پالم


پالم یکی از دانه های روغنی معروف می باشد که سایت آجیل ایرانی به عنوان مرکز فروش ویژه این محصول معرفی می گردد. دانه های روغنی پالم چه ویژگی دارند؟
پالم دانه ای روغنی است که شاید در ایران کمتر دیده می شود اما روغن آن استفاده می شود، پالم در برخی از کشور ها همچون مناطق گرمسیری مانند آفریقا و آمریکا رشد می کند. اگر کمی با دانه های روغنی آشنایی داشته باشید، همه آن ها دارای مقادیری روغن گیاهی هستند که تشکیل شده از دو دسته چربی اشباع و غیر اشباع می باشند.

دانه روغنی پالم

آشنایی بیشتر با دانه های روغنی پالم

دانه روغنی پالم دارای مقادیر زیادی چربی اشباع شده می باشد به همین دلیل مصرف روغن آن به صورت خوراکی برای انسان ها دارای محدودیت های ویژه ای است که جهت سلامتی بیشتر همواره باید رعایت گردد. روغن دانه روغنی پالم برای سرخ کردن مواد غذایی با حرارت بالا مناسب دیده شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد در دانه روغنی پالم می باشد که در مواردی مصرف می گردد.
روغن پالم را می توان همان روغن هایی دانست که در دمای محیط جامد هستند، روغن پالم برای مصرف خوراکی از سمت کارشناسان تغذیه توصیه نمی شود اما عدم استفاده از آن در تهیه روغن خوراکی نیز غیر ممکن می باشد به همین دلیل از آن در مقادیری ویژه و به اندازه ای استاندارد با شرایطی خاص، استفاده می شود.
دانه های روغنی پالم علاوه بر مصارف خوراکی مصرف غیر خوراکی نیز دارند یک نوع سوخت محسوب می شوند که به دلیل گیاهی بودن، گزینه ای خوب به شمار می آید، خریداران عمده دانه روغنی پالم از آن جهت مصارفی مختلف استفاده می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *